Sunday, September 16, 2012

Kısa bir beyaz rüya serüveni


Düğün sezonu artık kapandı tabi ki sonbahar-kış düğününü tercih edecekler olacaktır. Onları pas geçelim. 2013 gelinliklerini tasarımcılar hazırlamış bile. Asıl amacım Elie Saab koleksiyonuna bakmak için sitesine bir göz atmaktı ama aramalarda gelinlik 2013 görünce dayanamadım hemen bir nefesle hepsine baktım. Sonra bazı markaların 2013 modellerine daha baktım hızımı alamadım Elie Saab sayfasına geri dönüp kış sezonunun tüm kıyafetlerine baktım. Allah herkese Elie Saab elbisesi giymeyi nasip etsin. Beğenmediğim demeyeyim sadece kendi tarzıma yakın bulmadığım bir kaç parça oldu ama çoğu giymeye kıyılamayacak sahip olunduğunda salonun orta yerine çerçeveletip asılacak cins. En beğendiklerimi görmek için tık tık tık tık tık bayıldımm :) yönlendiğiniz sitedeki her şeye bakın derim atlanılan tek bir nokta kalmamalı. Peki ya Elie Saab 2013 gelinlikleriyle nasıl yine bizi büyüleyecek diye merak içindesiniz biliyorum:) O zaman sizi gelinlik deyince akla ilk gelen Pronovias sitesine alalım tık tık :) Ben tüm gelinlik koleksiyonlarına 3er 5er kez baktım ezberledim. Baya da favorim var fakat size hepsini tıklatmak istemiyorum:) Eğer bir kaçına değinecek olursam tık tık tık tık tık tık tık :) Daha beğendiğim çooook var ama hepsini paylaşmayayım :) Aslında taşlı kabarık bir model aklımda olduğunu düşünürken sade modellerin asaleti beni sardı en son tık ise annemle benim göz bebeğimiz oldu :) Tabi ki 2013 gelinlik modelleri bunlarla sınırlı değil. Özellikle Zuhair Murad koleksiyonunda da  mükemmel parçalar var. Zuhair Murad gelinliklere birlikte bakalım :) 









































Benim favorim 3 ve 7 oldu peki ya sizinki hangisi :) Sitesinde de  tık 2013 koleksiyonuna bakarsanız kapanıştaki gelinlik de süper :)






Şimdi de Oscar de la Renta 2013 gelinliklerinden beğendiklerime bakalım siz hepsine bakmak isterseniz tık :) 















     Bu gelinlik düğün öncesi toplu nikahlarda kullanılmak için yapılmış adeta :)





Şimdi de Chanel bir bridal geliyorrrrr :)



          Taaa taaa çok gizemli bir gelinlik olmuş bu Chanelcim :))

Jasmine gelinlikleri ise çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim eğer bakmak isterseniz tık.

Şimdi de bir Marchesa gelsin bakalımmm :)

















Maggie Sottero gelinlikler için de buraya alalım sizi :)














Aslında daha bir çok gelinlik modeli var paylaşacağım ama bu kadarı yeterli diye düşünüyorum. Türkiyeden bildiğim birde Gelinlik21 var ona göz atmadım ama eminim orada da çok özel parçalar vardır bir bakın derim. 






Eee hepsine niçin bakıyoruz şimdi derseniz kafanıza terliği yersiniz hepinizin gelinlik giymek için sabırsızlandığını biliyorum:) Ve eminim ki gittiğiniz çoğu düğünde gelin öyle çok çok güzel değildir herkesin sizin arkanızdan da böyle dememesi için şimdiden başlamak iyidir ancak mükemmeliyeti yakalar ya da pişman olmayacağınız bir gelinlik seçersiniz. Tabi bunun birde ayakkabısı, eldiveni, çiçeği, çantası, saçı, makyajı ıncığı cıncığı var unutmamak gerek.






Hayalinizdeki rüya gibi gelinliği bulmanız dileğiyle :)

No comments:

Post a Comment