Monday, February 27, 2012

Tatil bitti..

Tatil bitti maalesef,ama bir ay sonrasına rez.çoktan yaptırdım ve bir hevesle bekliyorum:)Buarada Edremit'e uçak seferleri başladı BoraJet şirketi ile İstanbul Sabiha Gökçen Havaalanından sabah ve akşam olmak üzere seferler var.Acaip iyi oldu,otobüste yaklaşık 8 saat süren yolculuklar artık sadece 1 saat!!Ben bayram için rez. yaptırdım..Siz de bayramda bir Ayvalık kokusu almak isterseniz buraya tıktık.

Gelelim ufak bi'kim sahilde ne giymiş resimlerine.Sarımsaklı'da çektiğim resimler makinamın anlamadığım bir sorunundan dolayı görünmüyor..Elimde sadece 3 resim kaldı:(





Büşra;bikini:sunset,terlik:accesories,tunik:evie,çanta:kom,gözlük:dorothy perkins



Kübra;tunik:ayvalık pazarı,terlik:muya,gözlük:diesel



Son günümde ben,annemin diktiği elbisemle..Çok seviyorum bu elbiseyi,hem rahat hem ince hemde renkleri çok güzel.Şimdi saks mavisini dikecek bana :)

No comments:

Post a Comment